Blogg inlägg endast för jenny, emma och julia

Som sagt om du inte heter jenny, emma eller julia behöver du inte läsa detta.
Om du inte blir nyfiken ;)


Satt och kollade på lite gamla saker sen jag var liten.
Det är kom från min egengjorda bok, Evelina 8 år!

Jenny kolla på mina drömmar hhahahahahahahhahaha!!!
och julia och emma, ni känner er hemma?? ;)
HAHAHAHA var bara tvungen att visa er detta och ge er ett litet smile (Förhoppings vis)

När jag blir 29 år skulle jag vilja bo på landet och jag skulle vilja bli lärare eller jobba
på någon affär. På landet skulle jag vilja ha många hästar och katter och jag vill ha två barn.


På landet där jag vill bo.




Kommentarer
Postat av: julia

hhahahahha nice :D

2011-08-12 @ 10:57:01
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: e m m a

HAHAHHAHAH SHIIT SKRATTAR NU NÄR JAG SKRIVER TILL OCH MED HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH UJUJUJUJ

2011-08-12 @ 19:24:14
URL: http://emmaamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0