Eyyyyy.... någon som är ledig och sökande?

Jag och jenny sov över hos emma igår till idag igen,
så sjukt kul vi har tillsammans alltså hahahhaha...
kolla bara dessa bilder









Någon mystisk tjej kom in på emmas baksida och började flirta med oss (?)..
vi blev rätt äcklade, hon hade baddräkt och solkräm (?) WFT?!?!??!

Vi var även tvugna att linda in min energi dryck för att det var hål i den,Stackarn.
(Kim kom och lämnade en varsin till oss gulleplutten!♥)

Hitlis har det verkligen varit en underbar vecka!
Idag har vi även haft en heldag på badhuset, med bullar, mackor och glass
mycket sol och bad! Gratis är gött! LOVE


Kommentarer
Postat av: e m m a

Hahahhahha shiiit vad fula bilderna är jag tror jag dör men du lägg inte ut någon mer eller någonannanstans... En bild i klt mappen godkännes inget annat då hahahahhahhah förövrigt jäkligt jäkligt kul alltså

2011-08-02 @ 22:55:00
URL: http://emmaamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0