mums



Har tänk på kyckling sallad HELA DAGEN!
Så tänkte göra de när jag kom hem, dock orkade jag inte göra
någon kyckling men det fick bli sallad och pasta.
HAR BLIVIT BESATT I MAJS!! Hatade det för cirka ett halv år sen...
nu skulle jag kunna äta flera burkar...
åt dock väldigt mycket majs = blev dålig i magen :( hahha!

Kom hem för en timma sen efter en färd på ingelsta shopping och lite mc
med mamma och kim, mysigt!
Mamma och jag hittade dock inget men kim fyndande en snygg skinjacka!
CHECK på hans höstlista som han säger ;)


Kommentarer
Postat av: e m m a

Är jätte avis vill med ha pasta eller kycklingsallad .... Shiiit ... Och majs .... Holly molly

2011-08-02 @ 22:58:15
URL: http://emmaamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0