matbloggen

Gårdagens jul shoppingen riktigt dåligt jittade inga julklappar, det ända som hände var att mina byxor sprack i hela sömmen där bak, fan alltså! dom är så jävla snygga så det sved i hjärtat..jag kunde inte lämna tbx dom, lämnar över som till pappa som är rätt haj på symaskinen alltså ;) de blir nog bra :) idag gav jag och emma julshoppingen en ny chans... Gick dåligt, köpte bara ett par skor till mig själv, och eb liten julklapp till mamma..julshoppingen blev till egoshopping som min pojkvän sa..stämmer. Lägger upp bild på skorna snart ciaoo

Kommentarer
Postat av: jenny

jalla med skorna!! VILL SE!!

2011-12-04 @ 22:47:04
URL: http://jennychristiina.blogg.se/
Postat av: karin

hörredu knaser, ja la ju faktiskt till dig på fb men du har inte acp min vänförfrågan!

men ja adu, prov på huden..de kanske var på torsdag? haha jag vet faktiskt inte. men är väl bara att läsa lite i häftet :)

2011-12-05 @ 20:39:48
URL: http://shorelinee.blogg.se/
Postat av: karin

för ja skickade privat medelande till dig med ju :O

men adda mig då? Karin Linnea Lindberg är nog inte apsvårt att hitta, och imr äre nog inte prov. vi skulle ju ha en vikarie?

2011-12-07 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0