GRYMT JAO!

Dagen har varit regält kul! :D
Jobbade 09:30-18.00 rätt skönt! Eter det blev det att åka till
stan nästan på dirren, sen blev det petter JAOOOO!!
( JUST DE JA, vi får ju inte glömma att skriva,
CHICKEN KEBAB FÖR ÖPPET!! Blev nästan tårögd jag svär ASSÅÅÅ,
vad jag har saknat den lille rakarns kebaben, fick bli en meny där HEHEHE)
Soft, nice, fett CHILL..
Har blivit en hipphoppare/rappare.. Fett coolt VISST?!?!??!

Och glöm inte...

BOOM BOOM BOOM EVERYBODY SAY AYOOOOO!

hahahaha oj vad övertrött jag är.
Kim ligger och snarkar som en gris
Jag drack nyss energi dryck
Jag dricker energidryck efter klockan 19= kommer inte kunna sova på några timmar..
'
MEN VI HÖRS IMORGON, HAR EN VÄLDIGT INTRESSANT HELG FRAMFÖR MIG!
Så glöm inte kolla in den alla kvällar ;)
puss&kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: cathy

mycket fin helg, förväntar mig dig här ikväll också! :)

2011-07-17 @ 18:20:53
URL: http://salazaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0