Utebio

Emma var den enda som ville gå på utebion + jag då,
så vid satte oss på cyklarna och drog iväg till färgagården!
Väldigt mysigt, med lite små skurar
(vi hade mitt stora kex choklad paraply som vi la ner så det täckte hela oss!)
En väldigt värd kväll, bortsett från en våldtäkts man som satt en halv meter ifrån oss
och tittade mystiskt hela tiden.... säkert....vi filmade till och med...
han tittade konstant. Tur att vi kom hem oskadda må jag säga
hahahaha!

Nu ska jag väcka kim och tvinga han kolla på film med mig
mohahaha

gutten natten meine leiser...
(låtsas som jag kan tyska)


Kommentarer
Postat av: cathy

sluta...har ni hittat filmen?!

2011-07-25 @ 21:11:36
URL: http://salazaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0