6 timmars shopping

Har varit på stan/hageby och shoppat sammanlagt 6 timmar idag med emma,
vid 11 var vi på stan i en timma, efter skolan i hageby 4 timmar sen stan i en timma ungefär, lite mer.
Grymt dag! Massa skratt, sätt poliser tagit snattare,kollade på djur och hela fadderullan, så han vi även
med en fika.. riktigt rolig shopping dag.... men en sak som var mindre rolig var
skolfotot vi tog idag.....vad är det för fel på mig och kameror..nae, när skolkatalogen kommer går jag
i idee för ett år så jag kan komma tillbaka så är det ett minne blott.
Det här var det jag kom hem med, TRE KAP från gina tricot...
(ja vet, hittade inget mer efter alla 6 timmar, men vad gör det,bättre så)
107 kr för alla tre, hur amazing är inte det? G A L E T

Just nu tar jag det lugnt med min boyfriend..
ska hämta kvällsmat och mysa till flashforward (LOVE LOVE, bästa serien!)
mysig jag känner mig ;)

Kommentarer
Postat av: jenny

oj är det super rea eller?! :o snyaa things iaf! men ån ni har ju gått på stan nu ju, tänkte om vi fyra kunde göra det på torsdag då vi är lediga juueee :( ...

2011-10-11 @ 09:23:16
URL: http://jennychristiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0