dagens

efter skolan åkte jag och emma in till stan och åt på chicken (göttigt värre) vi båda blev bajsnödiga mätta ;) hahhah...just nu är jag ooorooligt trött,skratyig,jobbig kännrr mig för att busa med alla.. har pratay med emma i telefon en timma. vi har kommit på aty prattpluggande är ett bra sätt att lära sig till prov, haha! nu ska jag hjälpa mamma med hennes naglar och hennes snebena som hon vill ändra till mitten nena, hon är öite problem.ä med det här bredvid mig hahahhah..aee zzZzZZzz, dnart blire räkmacka. gahhhooo gott

Kommentarer
Postat av: Agge

NAE fy fan Eve ge dig nu!!

Det är typ femte dagen irad du visar nått sketa gott här. Allt för att suckta mig va? ;) HAHA

Du är en riktig smaskensgris du...

HA det så himla bra, hälsa alla så ses vi snart, hoppas jag! Puss på dig <3

2011-10-18 @ 19:45:45
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0