twisted feelings

igår skrev jag in mig på körskolan!! känns grymt bra, äntligen på tiden! idag körde jag på 100 väg, känns även det inte så dåligt ;) ännnu bättre känns det att jag fyller 18 om exakt 4 månader, som jag hoppas kommer gå otroligt fort! men att ha prov imorgon känns väl mindre bra... nu ska jag plugga och sen försöka få i mig något, något som inte är så lätt för mig just nu (för er nyfikna som inte vet så ska jag få tandställning..och jat nu fått en mega stor sak i gommen..knappt att jag klarar av det, är hungrig som en gris pga. att jag knappt kan svälja. men vafan om 2 år kommer jag vara en riktig puddig förhoppningsvis ;) haha! åter till pluggandet!! puss ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0