turkiet

Har bloggad väldigt dåligt kom jag på nu. tedan fredag imorgon!! sjukt vad snabbt det går! iallfall igår hade jag studiedag så jag och cathaysa bestämde oss för att gyma, gick hyfsat....men så här såg det ut DIRREKT efter träningspasset.
Det är illa. iallafall!! idag har jag och tjejerna minus en tjej (eller aa minus vet inte hur många vi blir) Tycker man ska angangera sig lite. whaaat ever. Vi har kollat på lite utomlandsresor till vår wiiihoooo.. det lutar mot alanya,turkiet. dock redan varit där men det här kommer bli såååå grymt. om några få dagar bokar vi förmodligen! fyfan va gött!!! men nu ropar sängen på mig,godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: julia

ifall du menar att jag inte angagerar mig så var det bara att jag jobba och inte kunde svara i telefon direkt. hoppas ni får kul :)

2011-09-09 @ 07:55:39
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0